Weekend in Berlin

Berlin

sunny 18 °C
View Weekend in Berlin on melihcalli's travel map.

Berlin hava limanına saat 01:30'da indik. Pasaport kontrolu ve valizimi aldıktan sorna otelimize varmak için tren istasyonuna yöneldik. 5 dakikalık bir faklı re75 trenini kaçırdık. Otele gitmek için ikinci alternatif olan 3 aktarmalı yolculığuumuza koyulduk. Gece 02:10 gelen otobus ile önce U2'te bieceğimiz durağa ve sonrasındada U7'te bienceğimiz durakta indik. Saat 03:30 civarı otele girmiştik. Bu saatlerde bile hem metrolarda hemde sokaklarda hayat vardı. Bende ortama ayak uydurmak için en yakın tekelden bir bira kaptım. (Tekel bati Turk'tü)

Sabah kalkıp Anna Blume' kahvaltıya gittik. Buranın kahvaltısı güzeldi. Kahvaltı sonrasında öncelik Berlin Dom, Muze adasını charlie checkpoiniti ve berli duvarını gezdik.Akşam yemke için PLATTERGARden'e ittik burada yediğmiz domuz ve geyik etti muhteşemdi. 50€ hesap ödedik.

Pazar sabahı kahvaltı için 3 farklı yere gittik ve sonunda Cafe Ainsteinde karar kıldık. Her ne kadar sokaklar sakin görünsede cafe Einstein'in için full'dü. Burada sipraişlerimizi verdik ve 25€ hesap ödedik.Kahvaltıdan sonra U ile berlin duvarını görmeye gittik.Berlin duvarındna sonra yine U ile aktarma yaparak Kapısının görmeye gittik. buradan yürüyerek Soykırım anıtını gittik. Burayıda gezmeyi bitirdikten sonra biraz geç kalsakta berlin'in ünlü bit pazarlarına gitmeye karar verdik. En yakındaki bit pazarına gittiğimize pazarın toplanmaya başladığını gördün ve istasyonundan U2'ye binip inerek MUARE platzdaki bit pazarına gittik. Pazara yürürken müzik sesisin geldiğin ve insanların kalabalıklaştığını görüyorsunuz. Bu pazara gittiğimizde buranında toplanmaya başlandığı fark ettik fakat ortam çok güzeldi. Hızlı bit şekilde alışveriş yaptıktan sonra pazarı kapattık :) PAzar günleri heryer kapalı olduğun kafa de uçağa kadar neler yapacağımızı planlamak için oturduk. Yemek için taiwan restoranıydık. Dönüşte türk tekel bayilerden ucuza içki aldık ve saat 22:00 gibi hava alanına gitme için yola çıktık.

Posted by melihcalli 30.03.2012 10:04 Archived in Germany Tagged berlin

Email this entryFacebookStumbleUponRedditDel.icio.usIloho

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.